YaCilda

YaCilda

Wednesday, February 3, 2010

Merah





tapi camni cam 'cun' plak anak mak aku ni..dah upe akak aku je dah ni.sejibik!


Hai..pening..pening..tahun 2010 ni ramai sgt wat majlis kawin bertemakan kaler merah!haih..oleh kerana itu,saya telah membeli sepasang baju kurung kaler merah bersaiz 40.

Tapi upenyer saiz tu buat saya nmpak cam gajah!
adeh!
sakit mata!
sakit ati!
pakai je la!
korang tgk la rebiu nya ni!
hampeh ke hape ntah!
p/s: asenye pasni kena tukar size 38!saiz comel tu..sgt suka..b4 ni pakai baju saiz 46 or 44 sajerk!amboi,gabaknya saya dulu!



2 comments:

  1. mia pun lani klu amik size 40 dh jd mcm lain mcm...so, kte dh jd same la kak...kena pakai 38..cuma pinggul tu je kena jaga..huhu.

    ReplyDelete
  2. haah kan.tang montot tu je kena jaga-jaga..hikhik..aset tu mia!hahaha

    ReplyDelete