YaCilda

YaCilda

Thursday, February 4, 2010

Cinta Monyet!~final part~dun miss it!

Inilah budak bertuah yg nama dia Azzan Raffique tu..sgt cumel dan sgt digerami ramai!muahahaha!

Tahun 2003:
-Lagi 2-3 minggu saya akan berkahwin.Tem tu saya kerja di pekan Banting.Saya call la pakwe saya ni utk pick up kad jemputan saya kat opis..kira cam despach la suh antar kad pd kawan2 lama..Hati sayu..tapi dah dia je la harapan saya tem tu..TQ bro!
Dia dtg pakai seluar pendek!menakutkan..!hahaha..saya ingat lagi cara dia posing duduk waktu tu!hahaha..xleh blah.
Dia crita pasal kawan kami yg dulu porak perandakan hub kami tu dah bercerai..saya terkejut lebih dari beruk sbb dia baru beberapa bulan saja berkahwin. Dlm hati saya ckp,mungkin itu balasan Tuhan pada umat yg buat huru-hara..Its ok..


22 Jun 2003:
-Dia dtg tem saya bersanding..luluh rasa jantung ni tem tgk dia dtg ngan kawan2..Katanya hatinya berdebar2 saat itu.Cheh!cam dia lak yg tgh bersanding!hihihihi
Kami bergambar tapi tidaklah bagai nak gila..


Tahun 2008:
-29 Mac 2008 saya telah melahirkan seorang anak bujang.Saya mmg mengidamkan anak ke2 ni anak lelaki kerana..saya nak letak nama si dia di situ sbg lambang cinta saya padanya.

Saya ingat lagi satu malam tu tem berpantang,saya gi sms2 dia nak mintak izin nak letak nama dia cket utk bagi kat anak bujang saya.Dia kata ok je..xde hal. Tapi saya sgt takut keluarga saya sgt perasan dgn situasi itu..jadi..saya letak nama yg sipi-sipi saja..so jadilah,


Azzan Raffique!

ha..adelah tu sipi-sipinya..saya syuker..


Tahun 2009:
-Rancaknya kami ber YM!
itu je yg mampu saya ucapkan!
Yang lain biarlah rahsia..

Pertengahan Dec 2009:
-Si dia melangsungkan perkahwinan dengan wanita pilihan hatinya..saya hadir dengan perasaan yg bercampur baur.Musik ghazal kat umah dia lagi la meruntun perasaan saya kala itu!cheh!


Tahun 2010:
-Kegiatan ber YM tidak lagi rancak seperti dahulu kerana menjaga tatasusila org yg sudah berkahwin..

Tapi dlm hati saya tetap ada dia.Sebab...

TIDAK SEMUA CINTA BERSATU!

2 comments:

  1. dalamnya nostalgia cinta lama....agaknya klu bercinta lbh setahun, mmg perasaan & kenangan mengusik kalbu...mcm pe akak rasa..

    wah,suami akak tahu ke cite ni? psl nama anak2?

    ReplyDelete
  2. hmm..tau..tapi after da lama cket la..after kerja2 membuat mykid dia siap!hahaha.tupun sbb suma sedara mara dia duk tya2..nape azzan?nape tak 'bang' ke..bilal ke..pastu terpaksa la ngaku..ah,dia senyum2 lembu je..xde hal punyerrr!

    ReplyDelete