YaCilda

YaCilda

Thursday, March 25, 2010

Cobaanku utk melakukan Atkins Diet

Korang penah kan dengar pasal Atkins diet ni kan...?aku teruja sgt2 bila membelek belog budak lelaki yg nama dia Zul..mak ai..klu dia sebesar itu bole mengecikkan bdnnya,apsal aku xleh?ehehehe..asek ayat tu je aku pakai dari dulu..hmm..
Tapi xpe, aku da start since smalam,24/03/2010..
Ni menu nya:
Breakfast:
H2O
Bayam rebus + Ayam grill seketul
Lunch:
H2O
Sup Su'un 1/2 bowl
Ikan keli goreng
Sayur nenas
Dinner:
H2O
Telur goreng + Kobis n carrot

25/03/2010:
Breakfast:
H2O
Telur dadar yg dicampur bayam merah & saleri
Lunch:
H2O
Ayam Black Papper
Sayur kacang pjg + cendawan goreng
Dinner:mlm nnti:
h20
burger ayam Ramli hancur2kan+kobis+carrot+telur sebijik+lada sulah!wah sedap!
Since aku tgh diet ni,ok la..evri day aku akan hapdet belog ni..kang bersawang plak ek!
hehehehe..

No comments:

Post a Comment