YaCilda

YaCilda

Monday, November 2, 2009

Setelah 5 hari dietku

Hm..macam hebat je klu aku nak war2kan disini..tapi itulah hakikatnya..dah 5 ari aku diet,aku gatal2 kaki nak gi pijak kat penimpang tu!dup dap dup dap!aku naik gak..pastu nombo yg appear tu mcm wat aku semangat je nak teruskn diet ni!u see..65kg!wow!hahaha..ntah mcm mana bole jadi lagu tu..agaknya,aku ni xleh mkn nasi bebanyak sgt mcm manusia normal kot..dlm diet ni pon,aku klu mkn nasik,mesti x sampai separuh pinggan..hazab..tapi berbaloi2!
Tapi bab minum H2O ni mmg aku kantoi cket ar..payah!!!
agaknya klu aku byk minum air ni,lagik berbaloi2 progress dia kan?
hmm...im thinking...after dis nak kena buat2 byk minum air o BUAT2 JE KE???
hmm..nway,10kg to go!(:ikon senyum sampai telinga n nmpak gigi!:)

No comments:

Post a Comment